Çarşamba, Ekim 28, 2015

The Body Shop Satsuma Body Butter

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba !

Dünkü yazımda da bahsettiğim gibi bu yazım aslında Pazartesi yayınlanacaktı ama ben otomatik ayarlama işini beceremedim sanırım :) Biraz geçte olsa yazımı sizlerle paylaşıyorum :) Iyi okumalar :*

Evet biliyorum çok uzun zaman oldu yazmayalı ama geçerli sebeplerim var tabiki :)

Öncelikle ilk yazılarımı okuyanlar bilirler Tübitak projesi yürütüyorum ve onun çalışmalarına bu son zamanlarda daha da ağırlık vermek zorunda kaldım , evimde internet olmadığından dolayı her yerde bilgisayarla gezmeme rağmen internet bulduğum yerde proje çalışıyordum . Böylece yeni yazılar yazacak yer zaman bulamıyordum. Yine de fotoğraflarımı çekmeyi ihmal etmedim :)

Çok konuşmamızın ardından gelelim bu haftanın ilk ürününe !




The Body Shop Satsuma Body Butter!


Yüzüm ne kadar yağlı olsa da vücudumda bir o kadar kuru !

Bu yüzden normal sıvı formundaki nemlendiriciler (losyon dediklerimiz) bana bir katkı sağlamıyorlar. Benim vücudum için kullanacaklarım illa ki ağır yapılı ürünler olmalı ki kurumasın .



İstanbul'un nemli havasında pul pul olan cildim Balıkesir'in soğuklarında ne yapsın :(

Bu sırada da imdadımıza Body Shop'un body butterları yetişiyor. 

Ben ürünü set halinde indirimde 20 lira gibi çok komik bir fiyata almıştım . Normal satış fiyatları yüz küsür olması lazım :)
Tek farkı kutusunun üstünde yıldız olmamasıydı bu arada :) Son kullanma tarihlerine her şeye dikkat ederek aldım .


Ürün 200 ml 192 g ve katıya yakın bir formu var . Nemlendirmesini ve özellikle en çokta kokusuna bayılarak sürüyorum !

Sizde benim gibi banyodan sonra ya da istediğiniz her anda yumuşacık ve bir o kadar da mis kokulu bir cilde sahip olmak istiyorsanız şiddetle tavsiye edeceğim bir üründür kendileri !

Size ufak bir sır da vermemi isterseniz şöyle buyrun ;

Parfümünüzün alt notası body butterınızla uyum sağlarsa çok daha yoğun ve kalıcı olacaktır !

Hepinizi çok seviyorum umarım haftanız çok çok güzel geçer !

Bana ;

instagram: asenapeker
mail: asenapekerblog@gmail.com 

adreslerinden ulaşabilirsiniz :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder